*
Obecny czas: Czw Lis 23, 2017 5:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: REGULAMIN FORUM
PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 11:27 am 
Offline
Administrator

Dołączenie: Czw Lis 12, 2009 7:34 pm
Posty: 13
01. Prosimy wszystkich o rejestrowanie się pod własnym imieniem i nazwiskiem. Przypominamy, że poprawny zapis to najpierw imię, a potem nazwisko. Jednocześnie informujemy, że forum obsługuje polskie znaki i jest możliwe ich stosowanie w loginach.
02. Prosimy o posługiwanie się poprawną polszczyzną i o przestrzeganie zasad jej pisowni włączając w to stosowanie polskich znaków!!
03. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych. 
04. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum, którzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Nie zwalnia to jednak użytkowników przed przestrzeganiem pkt.03 niniejszego regulaminu.
05. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji. 
06. Posty jednozdaniowe oraz nic niewnoszące do dyskusji będą kasowane, a autorowi większej ilości takich postów będą nadawane ostrzeżenia!
07. Prosimy o trzymanie się tematu wątku/działu. W razie konieczności zachęcamy do zakładania oddzielnych wątków, ewentualnie do zwracania uwagi moderatorom danego działu o wydzielenie postów nie na temat do innego.
08. Prosimy o nie dublowanie, nie pisanie wielu postów tego samego autorstwa jednego pod drugim. Do tego służy opcja "edytuj". Zapomniałeś czegoś dodać w swoim ostatnim poście? Kliknij na ten przycisk i dodaj co chciałeś. Nie pisz następnego pod nim.
09. Administracja forum (tj. administratorzy i moderatorzy) są zobowiązani do dbania o przestrzeganie wymienonych wyżej zasad, a także o kulturę dyskusji. Aby uniknąć sporów wobec rozbieżności w postrzeganiu zasad regulaminu oraz dobrego smaku uznaje się, że to interpretacja administracji jest wiążąca.
10. Administracja wypełniając swoje obowiązki (patrz pkt.09) ma prawo ingerować w posty użytkowników (tj. zmieniać ich treść), kasować je oraz nadawać użytkownikom tzw. "ostrzeżenia". "Ostrzeżenie" nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym postępowaniu na forum w rozumieniu administracji. Ostrzeżeń jest pięć, po których - w przypadku drastycznego naruszenia zasad regulaminu - administracja ma możliwość (po wspólnym głosowaniu) usunięcia użytkownika z Forum.
11. Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy używać opcji "raport" przy danym poście, lub też korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.

Przedstawiony powyżej regulamin zapewne będzie ulegać pewnym zmianom (dostosowując się do rozrastającego się forum), będą one jednak od razu komunikowane wszystkim forumowiczom w tym miejscu.

Zapraszamy do wspólnej dyskusji i tworzenia naszego wspólnego Forum


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group